hej hopp!

Hejsan!

Fick virus på min dator och har haft lite ev ett datahaveri. Därav inget skriveri här på sidan på så länge. Sorry..

Kattungarna växer oxh växer och nu är dom över hela lägenheten! Busar och springer efter det vuxnas svansar. Alla verkar stortrivas och det finns mycket spännande att upptäcka i den "stora" lägenheten.
T.ex. att äta upp mattes hårsnoddar, sulor, diadem, filtar och massa annat =)
Sen är kurragömma med Ozzi och Tisi lite av en favorit. Jamie står alltid och lurar bakom nån filt men det är alltid han som flyger rätt upp i luften när han väl ska till och skrämmas =)

Kanske ska säga det också.. Kattungarna har ju fått nya namn som det står om på jazz-annas hemsida...
Men eftersom jag kallat sötnosarna för Jamie och Joss under hela tiden så fortsätter jag med det =)

Jamie och Joss har världens abtit och vill gärna äta allt som kommer ur kylskåpet. Dom är så söta då dom sitter och tittar på mig och Henrik då vi äter och följer varenda rörelse vi gör =)

Dom väger bra och verkar må så gott! När man kommer hem och ropar på dom kommer dom alltid skuttandes och vill kela med oss. Så roligt när dom börjar te sig till oss och känna igen våra röster.

Allt väl och gott, hörs igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback