NU HAR TINDRA FÅTT KATTUNGAR!!

KATTUNGAR FÖDDA

natten till torsdagen den 15:e juni hände det äntlige, tindra fick två underbara krullsar!!
en blå kille och en vit (preliminärt) hona :)
jag är överlycklig och längtar efter att följa dessa två mirakel deras första veckor i livet!
är så nöjd, tack anna för att jag får den här möjligheten!!

tindra var lugn och mådde mest gott såg det ut som, kändes skönt.
hon verkade så stolt lill tjejen.

ozzi ville nog blir farbror direkt och strök kring lådan medans tisi fräser lite och tittar på avstånd.
men visst tror jag att han kommer vara där och stor mysa framöver han med :)

lyckan är stor och längtar tills imorn då jag ska gosa igen med krullbebbar!

god natt

Kommentarer
Postat av: Cherish

GRATTIS till bebbarna!!!! Jättefina småttingar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback