helluuuu

åhhh tiden går så fort.
att dom snart är tolv veckor!!
ojoj vad hjärtat värker när jag inser att dagarna närmar
sig då jag måste skiljas från dessa små guldknyten.
men dom kommer ju få det bra, får hoppas jag kan
hälsa på sen när dom blivit stora stiliga grabbar =)

dom älskar att kela och när man kommer hem så
pratar dom högt med en och vill ha uppmärksamhet
helst en timme eller två. dom kommer bli riktiga kelgrisar!
joss har inte fattat ännu hur lådan funkar riktigt men han
försöker och man får ge lillen lite tid =)
dom är roliga, snurriga, vackra och bara så fina och sociala!

har fått en minnesvärd sommar!!

och för att inte glömma bort exellenta mamma tindra som varit
en underbar mamma till de två. hon är så snäll och omtänksam!

dags att sova/K

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej! vilken gosingar du har! ;)..har själv en rexkatt på cirka 10 månader gammal. välkommen o ta en titt hos min blogg om du vill. :) / Jess


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback