fredags foto

idag har vi fotat!
men oj vilket ståhej :) tindra förstår precis vad det handlar om och vägrar att posera, hon vill bara kela och jag fick typ radera tio bilder där man bara ser en stor suddig tindra nos :)
tisi däremot han sprang efter oss hela tiden och tyckte att matte kunde väl ta en ända bild på han iaf.
fast han är rolig herr tisi för han poserar gärna men så fort man börjar ställa in fokus på honom så gnäggar han åt kameran. ozzi då , ja hihi, han blir som en staty när man fotar, som om han tänker
"oh.. vilken sida är bäst, måste tvätta pälsen först, matte ser det här verkligen bra ut... osv" han är så fåfäng mistern. som när vi klipper klorna då lägger han tassen i min hand och spretar med klorna. manikyr! :)

tindras mage förtsätter att "röra sig" hit och dit. det är så himla häftigt!
hon har lite uppstötningar nu men det hindrar henne inte att glupska på allt som verkar gott.
i morse kom jag på henne med nosen nere i min risgrynsgröt, mumma!
hon mår kanon bra och magen putar åt alla håll. hon är så nöjd verkar det som och då känner man sig lugn får då är säkert småkissarna i magen också nöjda.
nu hör jag liv i köket, dags för tonfisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback