tiden går fort!

det är vecka 22 och tindras bebbar kommer 23!!! wow vad tiden har gått fort.

igår låg vi och gosade i soffan och poff sa det så kände jag små rörelser i magen!
det var hur häftigt som helst! vart så rörd och tindra bara tittade på mig och spann lite högre och lite intensivare. hon är så mysig lill tjejen. en otroligt härlig katt och kamrat.

hon gungar väldigt mycket nu när hon går, man märker att det börjar bli tungt. och leka med favvo pisken det orkas inte. endast några graciösa tasslag ges :)

hon ligger mest på badrumsskåpet och jag och min sambo funderar på om inte kattungarna får värmeslag när hon ligger där :) stek varmt.

ska ge mig på lite fotografering snart igen.

vecka 22...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh, vad spännande med rörelser i magen!! Nu kommer du bara att känna mer och mer, det är så härligt att ligga med en hand på magen då :-) Vi ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback